آموزش باز کردن قفل کودک لباسشویی ال جی

شاید براتون جالب باشه که بدونید این روزا خیلی گیجم و تحت فشار ولی چه میشه مرد. باید سوخت و ساخت!

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

آیا صفحه نمایش لباسشویی ال جی شما کد CL را نشان می دهد و چشمک می زند؟ یا هیچ کدام از دکمه ها در این شرایط کار نمی کنند؟ اگر ماشین لباسشویی شما از نوع درب از جلو است و این ارور را نمایش می دهد، یعنی قفل کودک آن فعال شده است.

ویژگی قفل کودک ماشین لباسشویی ال جی یک سطح محافظتی برای جلوگیری از تغییر تنظیمات شستشو توسط کودکان است که اگر فعال باشد، همه دکمه ها و تنظیمات ماشین لباسشویی به جز دکمه power غیر فعال می شوند. برای حل این مشکل باید اقدام به باز کردن قفل کودک لباسشویی ال جی خود کنید که در ادامه نحوه انجام این کار را به شما آموزش می دهیم.اگر لباسشویی شما دچار ایراداتی شد، با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی تماس بگیرید.

نحوه باز کردن قفل کودک لباسشویی ال جی در مدل های جدید



چگونه قفل کودک ماشین لباسشویی ال جی را باز کنیم


اگر از ماشین لباسشویی های جدید برند ال جی استفاده می کنید و متوجه شدید که قفل کودک آن فعال شده است، کار بسیار ساده ای در پیش رو دارید. برای غیر فعال کردن دکمه قفل کودک لباسشویی lg درب از جلو یا جدید، دکمه CHILD LOCK را برای ۳ تا ۵ ثانیه نگه دارید.
به این ترتیب قفل کودک باز شده و دیگر کلیدهای ماشین لباسشویی به صورت عادی کار می کنند. توجه داشته باشید که در برخی از مدل ها باید دکمه PREWASH/CHILD LOCK را برای ۳ تا ۵ ثانیه نگه دارید تا قفل کودک غیر فعال شود. روشی که معرفی کردیم، به صورت ویژه در لباسشویی های ال جی اینورتر، بدون تسمه، دیگِ هوشمند و … کاربرد دارد.

غیر فعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی lg در مدل های قدیمی


سوالی که اغلب کاربران از کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی می‌پرسند اینکه باز کردن قفل کودک ماشین لباسشویی ال جی چه مزیت‌هایی به همراه دارد و یا چگونه قفل کودک ماشین لباسشویی ال جی را باز کنیم؟ اولین و مهم‌ترین مزیت باز کردن قفل کودک ماشین لباسشویی ال جی این است که اجزا و قطعات مختلف لباسشویی شما از آسیب فرزند خردسالتان ایمن می‌ماند. نکته دوم اینکه استفاده از قفل کودک در لباسشویی باعث می‌شود تمام دکمه‌ها به جز دکمه پاور غیر فعال شده و فشار دادن آن‌ها تغییری در روند ماشین لباسشویی ال جی ایجاد نکند. قفل کودک لباسشویی ال جی حتی بعد تمام شدن چرخه شست و شو و خاموش شدن لباسشویی هم باز نمی‌شود. بنابراین برای باز کردن درب ماشین لباسشویی حتماً باید قفل کودک را غیر فعال کنید.


بسیاری از ماشین لباسشویی های قدیمی، قفل کودک ندارند. یعنی دکمه قفل کودک CHILD LOCK در آنها وجود ندارد. بنابراین برای باز کردن قفل کودک لباسشویی ال جی در این مدل ها باید دکمه های TEMP و OPTIONS را همزمان برای ۳ تا ۵ ثانیه نگه دارید. ممکن است در بعضی از دستگاه ها، یک کلید قفل کوچک بین دکمه های RINSE و WASH وجود داشته باشد. در این صورت باید هردو دکمه RINSE و WASH را به مدت ۳ تا ۵ ثانیه نگه دارید تا قفل کودک غیر فعال گردد.


چگونه قفل کودک ماشین لباسشویی ال جی را باز کنیم

وظیفه قفل کودک درماشین لباسشویی چیست؟



همانطور که اشاره کردیم با فعال شدن قفل کودک ماشین لباسشویی همه کلیدهای لباسشویی غیر فعال می شوند. بنابراین کودک شما دیگر نمی تواند با زدن کلیدها، مشکلی در روند کاری دستگاه ایجاد کرده و یا خود را به خطر بیندازد. در واقع قفل کودک نوعی سیستم حفاظتی است تا بچه ها نتوانند تنظیمات دستگاه را به هم بریزند. معمولا در بیشتر مواردی که کلیدها به شکل غیر عادی از کار می افتند، قفل کودک فعال شده است. همچنین در هنگام نمایش ارور CL هم باید اقدام به باز کردن قفل کودک لباسشویی ال جی خود کنید.

منبع: soltanghalbam.parsiblog.com

تلویزیون‌های ال‌جی به عنوان یکی از پیشتازان در صنعت تکنولوژی تصویری شناخته می‌شوند و با توجه به کیفیت بالا، عملکرد مطلوب و امکانات پیشرفته‌ای که ارائه می‌دهند، توانسته‌اند محبوبیت بسیاری را به دست آورند. اما اگر به دنبال بهترین تلویزیون ال‌جی باشید، مدل OLED C1 می‌تواند یکی از برترین گزینه‌ها باشد. این تلویزیون با تکنولوژی OLED، تصویری با کیفیت بی‌نظیر و رنگهای زنده و واقعی ارائه می‌دهد. فناوری OLED به وضوح‌های عالی، نسبت کنتراست بالا و زمان پاسخ فوق‌العاده کم امکان می‌دهد که تجربه تماشای بی‌نظیری را برای کاربران فراهم کند.

 

همچنین، تلویزیون ال‌جی OLED C1 با امکانات هوش مصنوعی مانند پردازشگر α9 Gen4 AI و پشتیبانی از تکنولوژی Dolby Vision و Dolby Atmos به کاربران امکان می‌دهد تا از تجربه‌ای سینمایی واقعی در خانه خود لذت ببرند. این مدل همچنین دارای سیستم عامل webOS است که به کاربران امکان دسترسی آسان و سریع به برنامه‌ها و خدمات محتوا را می‌دهد. به طور کلی، تلویزیون ال‌جی OLED C1 با ترکیبی از کیفیت تصویر بی‌نظیر، امکانات هوش مصنوعی پیشرفته و سیستم عامل کارآمد، یکی از بهترین گزینه‌ها برای تجربه تماشای خانگی با کیفیت و لذت بخش است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.